
Dotychczasowy sklep internetowy nie przetrwał próby czasu. Zmieniające się nawyki zakupowe klientów skłoniły nas do podejścia “mobile first” gdzie projektowanie rozpoczyna się od urządzeń mobilnych (ponad 70% zamówień w sklepie wykonane zostało ze smartfonów). Wyzwaniem było więc osiągnąć lepsze wyniki wydajnościowe oraz poprawienie obsługi klientów dokonujących zakupów z poziomu telefonów.
adania wykazały konieczność postawienia nacisku na potwierdzenie wiarygodności w oczach klientów oraz poprawienie hierarchii informacji. Dodatkowo zasadne okazało się wykorzystanie recenzji produktów wykonywanych przez znane osoby a także wykorzystanie wizerunku ambasadora marki
z oczekiwaniami klientów
Badania, które przeprowadzono wśród użytkowników produktów ceramizator wskazały na istnienie wyraźnego typu limbicznego klientów (zastanawiasz się czym są typy limbiczne? zapraszamy do kontaktu), który odpowiada pozytywnie na proste linie i dynamiczne elementy. Czerwień oraz czerń z kolei korespondują z wartościami wyznawanymi przez tę samą grupę: Dominacja, dynamizm oraz poczucie przygody. Elementy mechaniczne oraz metalowe z kolei nawiązują do siły oraz efektywności. Ten typ osobowości reprezentowany jest głównie przez mężczyzn, do których skierowany jest produkt.

Produkty Ceramizatora były obiektem wielu badań przez lata. Większość z nich jest dobrze udokumentowana, w formie sprawozdań czy nawet filmów na YouTube. Nie wykluczyło to jednak pytań dotyczących bezpieczeństwa produktu. Aby udzielić odpowiedzi zgodnych z wizją właściciela, postanowiliśmy utworzyć dedykowaną stronę do badań nad produktem, dostępną w wielu wersjach językowych.
Konieczne okazało się przygotowanie wyników badań w przystępny oraz przejrzysty dla użytkownika sposób. Nic tak nie przemawia jak fakty.


do sklepu desktopowego
Produkty Ceramizatora były obiektem wielu badań przez lata. Większość z nich jest dobrze udokumentowana, w formie sprawozdań czy nawet filmów na YouTube. Nie wykluczyło to jednak pytań dotyczących bezpieczeństwa produktu. Aby udzielić odpowiedzi zgodnych z wizją właściciela, postanowiliśmy utworzyć dedykowaną stronę do badań nad produktem, dostępną w wielu wersjach językowych.
Konieczne okazało się przygotowanie wyników badań w przystępny oraz przejrzysty dla użytkownika sposób. Nic tak nie przemawia jak fakty.






Nic nie ma większego znaczenia w twoim sklepie niż produkt, który sprzedajesz swoim klientom. Karty produktowe w Ceramizatorze pozwalają szybko rozeznać się w jego najważniejszych właściwościach, głównie dotyczących przeznaczenia. Wyraźna ikonografia oraz jasny podział wyeliminowały problem, który frustrował wielu użytkowników - “czy ten produkt jest dla mnie, czy nie?”



