
do budowania wizerunku marki?
Proste, a przy tym stawiające na ekskluzywność - takie jest logo Konstancin Clinic. Jak wykorzystać to na korzyść firmy? Jedną z możliwości jest stworzenie powtarzającego się wzoru wykorzystywanego np w tle publikacji. Zaproponowaliśmy więc złoty pattern z liter “C” pochodzący z logo. Utrwala on wizerunek marki w sieci.
Pozwól na wybór! Zachowując odrębność w stylistyce oraz fotografii, jednocześnie każdą ze stron dedykowana konkretnemu oddziałowi zbudowaliśmy na tym samym wzorcu, z zastosowaniem unikalnych elementów. Przełączenie między oddziałami także powinno być możliwe z każdej podstrony.




przedstawić informacje medyczne?
Zabiegi medyczne zawsze wiążą się z niebezpieczeństwem. Nawet jeśli jest ono znikome, nie możemy zapominać o skrupulatnym informowaniu pacjentów o przebiegu procedury i jej konsekwencjach lub przeciwskazaniach.
Co jeśli tego typu informacje bywają przytłaczające?
Należy zadbać o odpowiednią hierarchię oraz o wizualne wzbogacenie suchych faktów. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie utrzymać zainteresowanie i przekazać istotne informacje.




