Projektowanie logotypu
Zadanie odświeżenia logotypu było jednoznaczne: Wprowadzić lekko nadgryziony zębem czasu symbol we współczesność. Naturalnym kierunkiem była ewolucja znaku, który był już rozpoznawalny w społeczności. Serce (symbolizujące położenie studia na mapie górnego śląska) oraz tusz pozostały podstawą kreacji.

Cele projektu
Wyzwania:
- Studio tatuażu polega w dużej mierze na fotografiach, konieczne było więc takie przygotowanie strony aby jej czas ładowania był akceptowalny dla przeciętnego użytkownika
- Zmiana wizerunku filmy opartego o przeprowadzone badania marketingowe. Wizrunek powinien być koleżeński ale jednocześnie musi budzić zaufanie i bezpieczeństwo. Nowy projekt musi odwierciedlać nowe cele studia
- Wykreowanie przestrzeni, gdzie użytkownicy będą mogli dokonywać przeglądu dostępnych prac i rezerwacji interesujących projektów. Pokazanie opinii o pracy studia, zdobytych nagród, oraz poziomie higieny jaki panuje w całym obiekcie.
Rozwiązania:
- Zastosowanie rozwiązań z zakresu optymalizacji stron internetowych
- Stworzenie nowego layoutu, przybliżenie sylwetek artytów, swobodnej atmosfery w studio. Wiemy, że pierwszy tatuaż może być stresujący dlatego chcemy aby odwiedzający czuł się zaopiekowany i bezpieczny.
- Stworzenie systemu rezerwacji, portfolio gotowych projektów do zakupu. Podział treści w sposób odpowiadający potrzebom użytkowników.
Logotyp "zINKnij". Brand studia oferujący usuwanie tatuaży![Logo zinknij]()


Grafiki użytkowe na stronie nawiązują do kształtu logo, tworząc spojny wizerunek studia.
Strona studia



Strona Speak in Color nie była naszą pierwszą współpracą ze studiem tatuażu. Dzięki wieloletniej współpracy z SiC znamy specyfikę branży oraz potrzeby zarówno zespołu jak i klientów. Szukasz rozwiązań skrojonych dla Twojej firmy? Zapraszam do kontatku.
Ariel Sługocki
product designer • developer